Gyakran ismételt kérdések
Hogyan hozhatok létre megrendelést?
A kiválasztott terméket egy egyszerű kattintással meg kell nyitni, majd a "KOSÁRBA" tenni a terméket. Ezután lehet tovább vásárolni, vagy véglegesíteni a megrendelést. A jobb felső sarokban található kosár ikonnál a "MEGRENDELNI" gombra kattintva tudja megnyitni rendelését, itt látni fogja az összes terméket, amelyet kiválasztott. A következő lépés, hogy kiválassza az Önnek megfelelő fizetési és szállítási módot. Az utolsó lépés a fizetési és a szállítási mód kiválasztását követően a személyes adatok kitöltése, ahol a megadott cím a számlán számlázási címnek van feltüntetve. Ha más címre kéri a kézbesítést, akkor kattintson rá, hogy "szeretné megváltoztatni a szállítási címet", és utána kitöltheti azt. Ezután már csak meg kell erősíteni a rendelését. Ha Ön már regisztrált vásárló, akkor e-mail cím és jelszó megadásával is vásárolhat. A rendelés létrehozása után automatikusan megküldjük az Ön részére a visszaigazoló e-mailt.
Regisztrálnom kell, ha vásárolni szeretnék az oldalon?
Oldalunkon regisztrálás nélkül is vásárolhat. A regisztrációnak azonban számos előnye van, például az új megrendeléskor már nem kell ismételten kitölteni a személyes adatait, továbbá a legfrissebb információkat tartalmazó hírlevelekhez is hozzájut.
Hogyan tudok regisztrálni?
A regisztráció nagyon egyszerű az oldalunkon, csak pár információra van szükségünk. Ha regisztrálni szeretne nálunk, kattintson a gombra az oldal jobb felső sarkában. Ekkor eljut a jelentkezési lapra, amely alatt regisztrálhat. A linkre kattintás után megjelenik egy regisztrációs űrlap, ahol csak az alapvető információkat kell kitöltenie és ezután a regisztráció befejeződött. Ezekkel az adatokkal bármikor hozzáférhet a fiókjához, és ellenőrizheti megrendelései állapotát.
Mit tegyek, ha nem tudok bejelentkezni a fiókomba?
Az egyik leggyakoribb ok, ami miatt nem lehetséges bejelentkezni a felhasználói fiókba, a helytelen email cím vagy jelszó. Ha elfelejtette jelszavát, akkor nem kell aggódnia. A regisztráció során megadott email címre új jelszót generálhatunk ki Önnek. Csak kattintson erre a linkre, és küldünk egy újonnan kigenerált jelszót. Probléma esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot: chikungshop@gmail.com, +36704590763. Örömmel segítünk Önnek.
Mit tegyek, ha új jelszót kértem, de nem érkezett semmi?
Az új jelszót a regisztráció során megadott email címre küldjük. Azonban gyakran előfordul, hogy az emailünk spamnak vagy reklámnak minősül, így próbálja meg ellenőrizni, hogy az email nem került-e ezekbe a mappákba. Probléma esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot: chikungshop@gmail.com, +36704590763. Örömmel segítünk Önnek.
Megváltoztathatom a rendelésemet?
Amíg nincs a megrendelése postázva, vagy a letöltési link elküldve, lehetősége van a következő adatok megváltoztatására: számlázási cím, szállítási cím, email, telefonszám. Ugyanakkor ebben az állapotban lehetőség van a termékek vagy a teljes megrendelés törlésére is. Ha szeretne árut hozzárendelni, vagy terméket cserélni egy már létrehozott megrendelésben, vegye fel a kapcsolatot webshopunkkal emailben az chikungshop@gmail.com email címen vagy telefonon, a +36704590763 telefonszámon.
Van lehetőség több rendelés összevonására?
Több rendelés összevonására nálunk jelenleg nincs lehetőség.
Lemondhatom a megrendelésemet?
A rendelés törlése mindaddig lehetséges, amíg az áru nem került postázásra vagy a letöltési link nem lett elküldve. Lemondási kérelmét elküldheti részünkre emailben: chikungshop@gmail.com, vagy felveheti a kapcsolatot az alábbi telefonszámon: +36704590763.
Hogyan tudom kifizetni a megrendelésemet?
A megrendelés során található fizetési lehetőségek szerint, pl. utalás, bankkártya, személyesen.
Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről?
Ha nem kapott visszaigazolást a létrehozott megrendeléséről, előfordulhat, hogy kitöltésekor helytelenül adta meg e-mail címét. Lehetséges, hogy az üzenet a kéretlen levél (spam) vagy promóciók kategóriába sorolódott. Kérjük, ellenőrizze ezeket a mappákat a postafiókjában! Ha nem sikerült megtalálnia a visszaigazolást a rendeléséről, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot: chikungshop@gmail.com, +36704590763.
Hogyan tudom letölteni a digitális termékeket?
- WeTransfer óriásfájl küldő szolgáltatással küldjük a digitális termékeket a megadott email címre.
- Érkezik a vásárló megadott email címére egy WeTransfer levél a letöltési linkkel, amire kattintva le lehet tölteni a megvásárolt terméket.
- Több termék vásárlása esetén több WeTransfer levél fog érkezni.
- Digitális termékeink nagyméretűek a minőségük és hosszuk miatt. Ezért a vásárlónak gondoskodnia kell róla, hogy elég tárhely álljon rendelkezésére a készülékén, amire letölti a terméket/termékeket.
- Kizárólag a rendelésénél megadott email címen tölthető le a megvásárolt termék, és csak egyszer.
- A WeTransfer levélben található link néhány napon belül lejár, vagyis érdemes mielőbb letölteni. Késett vagy elmaradt letöltésért felelősséget nem vállalunk! Ebben az esetben jelezni szükséges az chikungshop@gmail.com címen.
- Előfordulhat, hogy a WeTransfer levél a spam-be, vagy promóciók mappába kerül. Ezeket a mappákat is ellenőrizni szükséges a rendelés után!
Mit tegyek, ha nem tudom megnyitni a fájlokat?
Minden termékünk a mai általános középkategóriás eszközökön gond nélkül megnyitható. Probléma esetén érdemes frissíteni a megjelenítő programokat, vagy magát az eszköz operációs rendszerét. A vásárló esetleges digitális ismerethiánya miatt (pl. nem tudja használni a letöltési linket, nem tudja, hogyan kell megnyitni a fájlokat, kitörli vagy ”nem találja”, alkalmatlan eszközön próbálja megjeleníteni stb.) felelősséget nem vállalunk. Amennyiben tanácsra van szüksége, fel velünk a kapcsolatot emailben: chikungshop@gmail.com, vagy az alábbi telefonszámon: +36704590763. Örömmel segítünk.
Mit tegyek, ha készülékem nem indítja el a fájlokat?
Elavult eszközökön nem garantált a termékek megnyitása. Megfelelő eszközökről a vásárlónak szükséges gondoskodnia. Ezzel kapcsolatosan az chikungshop.hu webshop és üzemeltetői felelősséget nem tudnak vállalni. Amennyiben tanácsra van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot emailben:
chikungshop@gmail.com, vagy az alábbi telefonszámon: +36704590763. Örömmel segítünk.
Hogyan tudom érvényesíteni a kedvezmény kupont?
Ha az összes kiválasztott termék benne van a kosárban, kattintson a gombra. Kapni fog egy összefoglalót a megrendelésről. Az összefoglaló alatt megtalálja az szöveget tartalmazó mezőt. Írja be a kupon kódját ebbe a mezőbe, és kattintson az <Érvényesítés> gombra. A kedvezmény automatikusan levonásra kerül, és a rendelés teljes összege csökkenni fog.
Tudom érvényesíteni a kedvezmény kupont a megrendelés után is?
A megrendelés visszaigazolásakor elfelejtette alkalmazni a kedvezményes kuponját? Nem probléma! Vegye elő a kupont, és keressen fel minket egyik elérhetőségünkön: chikungshop@gmail.com, +36704590763. Örömmel segítünk Önnek, hogy hozzájusson a kedvezményéhez.
Hogyan reklamálhatom a terméket?
Minden reklamáció esetében kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot emailben: chikungshop@gmail.com, vagy az alábbi telefonszámon: +36704590763. Minden esetben törekszünk a rugalmas és kielégítő problémakezelésre.
Mennyi ideig tart amíg jóváhagyják a reklamációt?
Igyekszünk minden reklamációt a lehető leggyorsabban kezelni, hogy ne kelljen feleslegesen sokáig várnia. A reklamáció kezelésének hivatalos ideje a reklamáció beérkezésétől számítva 30 nap.
Nem találta meg a választ a kérdésére?
Nem gond, ne habozzon felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi chikungshop@gmail.com, vagy az alábbi telefonszámon: +36704590763. Szívesen válaszolunk kérdéseire és megoldjuk kéréseit.